Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp nu eller ligger
ni fortfarande och sover? Vissa av er har ju påsklov nu, lyllos er.

        

Idag är som sagt första skoldagen efter lovet, den dagen brukar
alltid vara seg och jobbig.. ;/ Ingen lugn dag precis, börjar 08.00
och slutar 15.00. Okej, jag har två timmar hål mitt på dagen,
det är rätt skönt. Så idag kommer dagen bestå av skolan,
matlagning, pluggning (har prov på torsdag), och lite ledighet
under kvällen. Igår blev det inte alls att plugga till provet,
men det gör inte så mycket.. Jag kan ändå det mesta tror jag.. :)

Hoppas ni får en bra skoldag! Nu ska jag svara på kommentarer.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Linda

sv; HAhaha, men jag har inget körkort ><

2009-04-14 @ 07:05:00
URL: http://peassyster.blogg.se/
Postat av: felicia

godmorgon! hoppas du får en bra dag :)

2009-04-14 @ 07:05:50
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0