Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Jag antar att många utav er redan
är på skolan/jobbet? Själv sitter jag hemma och segar, jag har sovmorgon.

Igårkväll blev det en lugn kväll framför tv:n, härligt. Jag såg en massa
tv-program bland annat Cribs, Andra Avenyn och A shot at love with
Tila Tequila.  ;) Sedan blev det att nanna kudde vid 22-tiden, skönt.

       

Denna kväll kommer inte vara lika lugn, jag måste plugga lite
naturkunskap eftersom vi typ ska ha prov nästa vecka.Ska även
kika igenom engelska ord, en jäkla massa ord som kan vara bra
till nationella.Men innan det är kväll så är det ju dag, och dagen
spenderas i skolan. Fast jag har kort skoldag, som varje onsdag,
bara två lektioner. Sedan får vi se vad jag gör efter skoldagen.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

har absolut ingen aning om jensen-skolorna är privatägda eller ej.

2009-04-22 @ 09:07:21
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Mindy

Det var riktigt gott att bli bjuden på det på min dag..:) Hoppas att du får en skön onsdag.kram

2009-04-22 @ 09:10:45
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mahlin ♥

hej hur är det? :)

2009-04-22 @ 09:11:27
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0