Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Sitter ni i skolan eller på jobbet nu?
Själv är jag ännu hemma, börjar första lektionen 10.10.

Denna dag kommer bli jobbig och tråkig, usch.. ;( Jag har naturkunskaps-
prov idag igen, tycker det är nyss vi hade prov i det ämnet.. Det är det värsta
ämnet och svåraste, så jag är nöjd ifall jag får G. Efter skolan blir det att
laga mat och sedan träna på lite ord till imorgon när engelska nationella är..
Usch jag är nervös inför det! ;o

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333

Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Nikolina

haha JA det är lösnaglar! :D

2009-04-27 @ 08:37:28
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0