Torsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag inte
klaga precis, jag har redan slutat skolan. På Torsdagar har jag jättekort skoldag
eftersom vi bara har två lektioner på förmiddagen. Under eftermiddagen har
vissa i klassen Historia A, men inte jag (eftersom det är en valbar kurs).

Började morgonen med Ped/Soc, inriktningarna alltså. Jag, Jennipher och
Jennifer fortsatte med vårt arbete om 6-7åringen. Jag är klar med min del,
men jag skrev ut lite OH-bilder till redovisningen. Sedan hade vi grymt lång
rast, 1 ½ timme. Efter rasten hade vi Pedagogiskt Ledarskap, då vi
utvärderade gårdagen. Gick även igenom de pedagogiska teorierna en gång
till.. Jag har valt att arbeta om Montessori eftersom älsklingens syster jobbar på
en Montessori-skola. Ska prata med henne kring arbetssätt och miljön osv. :)

Sitter hemma nu, har precis diskat lunchdisken. Ska väl på ett tag ner
på stan, om det inte regnar allt för mycket. Älsklingen behöver mer nässpray
och jag behöver flourtabletter från apoteket. Sedan kanske vi kilar in på
Chili? Kanske nya kläder i lager, hoppas på det..

Nej nu ska jag göra annat. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, två av mina syskon går på Montessori i Happis :P

2008-09-04 @ 12:41:21
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0