Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Sitter hemma nu, lite småttstressad..
Börade skoldagen 08.00 med matte B, räknade ett x-antal uppgifter. Sedan
fortsatte skoldagen med engelska B, då vi hade glosförhör. Alla rätt igen! ;)
Cyklade sedan hem hit, var jag sitter nu.. ;) Har som sagt håltimme idag
igen, varje måndag och tisdag. Denna håltimme är dock bara två timmar.
Ska sedan cykla tillbaka till skolan för att ha idrott, och sedan är skoldagen
slut för idag! :)

Älsklingen är inte hemma just nu, han är i Bjumis hos hans föräldrar och
målar ännu fler ramar. Jag mötte honom i porten, och då var han påväg. :)
Nej, nu ska jag äta min lunch samtidigt som jag läser bloggar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0