Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Hoppas ni har sovit gott inatt! Jag kan säga
att jag har sovit som en stock, dock vaknade jag vid 7-tiden, och kunde inte
somna om.. Så jag har legat och vridigt och vänt på mig över 30 minuter innan
klockan tillslut ringde. Har ätit frukost, borstat tänderna och klätt på mig, så
nu sitter jag här och väntar att klockan närmar sig 09.00, då jag ska cykla iväg.

Börjar med matte 09.20 idag eftersom vi har inställd engelska. Sedan har jag
håltimme fram till 12.10 då vi har idrott - orientering. Efter det är min skoldag
slut! Jag gillar skolan på tisdagar, kort skoldag och mycket fritid! :) Denna dag
kommer jag dock plugga asmycket till engelska provet, och ska även försöka
ta itu med matten. Skulle behöva göra färdigt kapitel 3 före vi går ut på APU,
och det gör vi redan vecka 42.. ;/ Så jag har bara tre veckor på mig, ungefär..

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag gör annat.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I  HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0