Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv vet jag inte
riktigt vad jag ska skriva om det.. Jag har sovit till och från helt enkelt.. Eftersom
jag är förkyld så har jag lock i örat, och då är det aldrig skönt att sova. Så det
har varit lite jobbigt inatt, men det kanske börjar bli bättre nu..

Ni kanske undrar varför jag är hemma? Jo det är just på grund av förkylningen,
jag orkar inte vara i skolan. Gick hem igår efter två lektioner (då när vi fick tre
timmar hål), och ska vara hemma hela dagen idag. Men imorgon ska jag
förhoppningsvis till skolan eftersom vi har redovisning. Så jag hoppas verkligen
att jag blir friskare till imorgon. :) Sitter just nu och hostar som en tok, och det
är det som är jobbigast med förkylningen..



Dagen kommer att bli lugn för min del. Ska ner till Hemköp senare under dagen
och titta om de har rostbiff idag, måste även handla näsdukar eftersom alla
typ är slut.. Under dagen åker älsklingen med Matthias till Bjumis, de ska sätta
dit lyktorna som jag och mamma köpte till honom. Så blir enam här ett tag,
men det är bara skönt att ha lite ensam-tid, speciellt när man är sjuk.

Nu ska jag läsa lite bloggar och titta mejlen.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0