Stressad

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra dag? Själv ska jag inte
klaga. Har ju redan berättat om min dag. Nu är vi hemma i lägenheten igen,
kom hit vid 20-tiden.  Känns skönt att komma hem i tid så jag inte stressar..
Jag stressar som f*n hela tiden, utan att jag behöver det! Men så är det..
`
Idag på Stresshanteringen skulle vi kryssa i en massa saker, man skulle
kryssa i det som stämmer. Jag kryssade bland annat i "Jag är ofta förkyld",
och vad har detta med stress att göra? - Jo det ska jag berätta! Det är
nämligen så att om man stressar oerhört mycket, då tar kroppen stryk -
bland annat immunförsvaret. Då blir man ofta förkyld, och sedan kan det
bli värre, då kan stressen utvecklas till struma.. :/

Så detta betyder att jag stressat så mycket så jag har fått jättedåligt
immunförsvar! Jag som alltid har undrat varför jag är så ofta förkyld.
Blir förkyld så fort någon kompis eller släkting är förkyld. Ungefär var 4-5
vecka är jag förkyld.. :/ Nu har jag svar på varför..

Så till er där ute; Stressa mindre! Det får inte gå lika långt som för mig.
Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0