Storhandlat

Godkväll på er allesammans! :) Hur har ni det denna Söndag? Själv är det
rätt bra, om vi bortser ifrån förkylningen och lock för örat.. ;/ Jag får alltid
så jäkla mycket lock i öronen varje gång jag är förkyld, I hate it.

När vi kom hit till Kalix var vi in på Coop för att storhandla. Det vi skulle ta
hemifrån mamma glömde vi hemma hos henne.. Så vi fick gå in på affären
här i Kalix och handla. Blev allt möjligt från chips till bröd och så vidare.
Men nu har vi så vi klarar oss några dagar i alla fall, bra! :)

Här hemma har vi fikat med mamma, sedan packade jag upp alla kläder
och datorn. Skrev sedan ut en ny upplaga av 6-7åringen. Jag hade glömt
en sak i etik och moral-delen. Passade sedan på att lägga in bilderna
från helgen (bilder ser ni i nedanstående inlägg). Just nu sitter jag här,
medan älsklingen ser på en film - Jönssonligan. Kanske jag också passar
på att kika? Fast hellre vill jag se Fear Factor. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0