Skoljoggen

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag inte
klaga precis, en väldigt enkel dag. Började 10.20 med Pedagogiskt Ledarskap,
där jag skrev ut 43 sidor om Montessori (dock ska jag inte använda alla sidor).
Efter lunch hade vi skoljoggen där vid Anderstjärn. Så vi traskade iväg dit
och sedan bar det iväg - 6 km genom skog! Kan säga att det var den värsta
promenaden jag gått, ungefär 75 % av vägen bestod av stora rötter..
Men men, nu känner jag mig flitig eftersom jag även har gått till skolan och
hem - så sammanlagt har jag gått 1.2 mil idag! ;)

Nu väntar jag att älsklingen har diskat färdigt morgon + lunch-disken, så
jag kan börja laga mat. Dagens middag blir Potatis, fiskpinnar och sås.
Låter det inte gott, så säg! ;) Nej, nu ska jag dricka min cola och sedan
laga maten.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0