Shopping

Hej på er allesammans! :) Ja nu har vi varit ner på stan, på vår lilla shoppingtur.
Kan säga att det tog lååång tid även fast vi bara handlade litegrann.. Ska jag
skylla på någon? I så fall är det kassörskan på Hemköp, grymt seg! Alla andra
gick i den andra kassan, och de hann då både komma och gå medan vi stod
kvar på samma plats.. ;p



Köpte lite flourtabletter, nässpray, godis, kakor, billy's, dricka. Ja ni ser..
Det var typ bara onyttiga saker idag. Men var inte oroliga, vi ska inte äta/dricka
upp allt idag.. Det är ju bra att ha saker på lager, vet ni inte det? ;p

Har även hunnit med lite Pedagogiskt Ledarskap - Montessori teorin.
Men ska som sagt prata med älsklingens syster eftersom hon jobbar på
Montessoriskolan i Haparanda. Tror detta kan bli ett intressant arbete! :)

Men nej, nu är det dags för mig att göra annat - laga mat.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0