Plugg

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag
inte gnälla precis, dagen har varit väldigt slö. Hade matte 09.20 och det gick
åt h-vete direkt.. Jag räkna ungefär två tal, hemskt! Sedan åt vi lunch - kebab,
yummie! :) Satt sedan i biblioteket och snackade med lite folk från BF3.
Gissa om alla BF-lärare tittade och smilade, haha det såg riktigt roligt ut. ;b
Efter lunch hade vi idrott, vilket hela Hp och Bf skippade - utom tre stycken.
Jag, Marie och Therese var de enda eleverna på lektionen, och vi hade jätte
roligt! De andra stack för att de trodde att alla idrottslärare var på hajk, men
Ingela var på skolan. Vi tre som var på lektionen fick närvaro, och ha riktigt
skoj samtidigt som vi lärde oss mer om orientering. ;)



Efter idrotten cyklade jag hem och började direkt med maten. Var tvungen
att börja tidigt med maten eftersom älsklingen skulle vara på ett ställe
klockan 16.00. Dessutom åt vi våfflor, vilket tar lång tid att göra. När han hade
varit på det hemliga stället, då gick vi ner och duschade. Sedan har vi båda
pluggat som tokar, jag på matte och älsklingen på teori. Vi har faktiskt
suttit över två timmar och pluggat! Det otroliga är att jag räknat över två sidor,
skulle det ha varit under skoltid så hade det tagit tre veckor att räkna.. ;b

Just nu sitter vi och dricker te, mumsigt. Ska alldeles strax se idol hade
jag tänkt. Ikväll är det visst från Göteborg, har läst det någonstans.
Men ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0