Pedagogiskt Ledarskap

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en bra kväll? Själv har jag ägnat mig
åt kursen Pedagogiskt Ledarskap ett x-antal timmar. Jag började med arbetet
redan före 17-tiden, och nu är jag äntligen klar! :)



Det enda jag har gjort är att skriva fakta på datorn, det blev 6 sidor långt!
Nästa steg jag ska göra i arbetet är att intervjua älsklingens syster eftersom
hon arbetar på Montessoriskolan i Haparanda. Sedan är det bara att sätta in
all fakta enligt Projektarbets-mallen. Det låter skitsvårt och ingen i klassen
fattar någonting av mallen, så det får nog lärarna hjälpa mig med..

Snart är klockan 20.00 och då ska vi se Idol. Vem vet, kanske äter lite Cheese
Crunchez också? Flaming Hot är de godaste snacksen jag någonsin ätit!
Jag älskar smaken, jepp! :) Nej, nu ska jag titta mejlen ifall jag fått några
bilder på en lägenhet. Ha det bra så hörs vi, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0