Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv kan jag säga
att sömnen har kommit och farit, hela natten.. Älsklingen har knappt sovit inatt,
han har varit så nervös inför teori-provet. *stackare*



Nu sitter jag här och är nervös, fast det borde vara älsklingen som är det!
Det är nämligen så att han har gått till Folkets Hus för att skriva teori-prov,
alltså för körkort B. Hoppas verkligen att han klarar det, men det tror jag
för han kan allt när man förhör honom! :) Jag får hoppas på att jag ännu är
hemma när han gjort provet, så jag får höra hur det gick.

Ni kanske undrar varför  jag sitter hemma vid den här tiden? Det är för att
vi inte har någon Stresshantering, läraren är bortrest. Så vi börjar först 10.20,
och då har vi Pedagogiskt Ledarskap en liten stund innan det är lunch.
Efter lunch har vi Skoljoggen, då vi ska motionera runt en 5 km(?) stig.
Sedan är skoldagen slut tror jag, det brukar vara så att man slutar efteråt.

Nu ska jag läsa bloggar, och be till Gud att älsklingen klarar teorin.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0