Onsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har jag inte
haft några lektioner idag, vi har haft trivseldag. I år var det vi på BF2 som
ordnade en trivseldag för BF1 och SMR1. Det ingår i kursen Pedagogisk
Ledarskap
.


(Såhär planerar kommunen att strandängarna ska se ut)

Klockan 08.00 samlades vi i klassen på strandängarna för att planera och
förbereda alla stationer. Klockan 09.00 kom de flesta elever från BF1 och SMR1.
Delade in eleverna i olika grupper, och sedan började vi med stationerna.
Jag och Marie hade siffermemory - skitkul! Eftersom det går på tid, då
blir man ju stressad när man vänder brickorna så tillslut minns man inte
vart alla siffrorna var. Vilken tur att vi var ledare och inte elev.  ;) När alla
grupper hade gjort alla stationer, då hade vi lite lekar åt dem och sånt.
Dagens mat där borta blev hamburgare, yummie! Slutade redan före 12.

Jag tyckte det gick riktigt bra att vara ledare åt så pass många med tanke
på att det var första gången. Jag tror vi bara blir bättre och bättre. ;)
Nu sitter jag här hemma med en stor kopp te. Har precis tagit en
powernap, så lite piggare blev jag. Ska på ett tag duscha, det blev aldrig
igårkväll. Till middag idag blir det Chicken Bits, yummie!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0