Middag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra Lördag än så länge? Själv kan jag
inte gnälla. Idag är det verkligen mys-lördag. Har bara tagit det lugnt hela dagen.
Pluggat lite engelska, sedan suttit vid datorn ett bra tag, och till sist tog jag
tag i städningen. Ska dammsuga och skura imorgon, men idag torkade jag
hyllorna och sånt - då har jag inte lika mycket att göra imorgon.  :)

Nu är både jag och älsklingen klara för att gå ut och äta middag. Älsklingen
bjuder mig på middag ikväll eftersom jag fyller år imorgon. Sött va? <3
Får se vad det blir för middag, men jag vet nog redan vad jag ska ha.
Nej, nu ska vi gå ner på stan och äta middagen. Ikväll blir det mys framför
tv:n med chips och dipp. Kommer kanske synas på skolfotot på Måndag? ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0