Måndag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig skoldag? Själv är min dag inte
över ännu.. På Måndagar har jag ju alltid ett lååångt hål mitt på dagen.
Idag har det varit ännu värre.. O.o

På morgonen hade vi Stresshantering, då skulle vi fylla i en massa papper
om hur vi är när vi är stressade och så vidare. Sedan skulle vi lära oss andas
rätt när man är stressad, men när de började prata om näshålor då garvade
alla - och då fick vi börja om på ruta ett.. xD Efter lektionen hade vi 1 ½ timmes
hål framtill Svenska B-lektionen. Tittade nästan helt färdigt på filmen -
Shakespear in love. Nu har jag hål igen! Från 11.40 till 14.30, har så varje
måndag..  Inge trevligt tyävrr, men jag hinner hem och äta osv i alla fall! :)

Har precis ätit lunch tillsammans med älsklingen. Ska snart ner på
stan och handla litegrann, blir väl Hemköp och kanske kikar in på Chili också?
Jag är grymt sugen på caffe latte eller något, så kanske stannar till på
Wayne's Coffee en stund? Jag har ju inte lektion förrän 14.30, och från
stan tar det ungefär 5 minuter att cykla till skolan. Hit hem tar det drygt
10 minuter att cykla, så stan ligger ganska precis emellan.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer
Postat av: Rosanne

javisst

2008-09-01 @ 17:29:57
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0