Måndag

Hej på er allesammans! :) Står i skolans bibliotek tillsammans med Josefin.
Står och väntar på bättre tider ungefär.. Nej men vi väntar att engelska lektionen
ska börja. Vanligtvis har jag tre timmar hål på måndagarna, men idag är
ett undantag. HP2  ville börja engelskan tidigare, redan 13.00 och det går
bra för oss BF:are..  :)

Kan inte säga så mycket om våra lektioner än så länge.. Började med Stress-
hanteringen, och där skrev vi klagobrev till rektorerna. Japp! Sedan hade vi
ett hål innan svenskan. Under svenska-lektionen tittade vi på någon konstig
film, en karaktärskomedi..

Nej, nu ska jag göra annat innan jag går på lektion.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0