Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Står i skolans bibliotek tillsammans med
Marie, Jenny och Elin. Jag och Marie kom precis från Stresshanteringen, där
fick vi göra två stresstest - och vet ni vad?!  Jag är tydligt stressad..
Det känns inte kul precis att veta, men det har jag vetat länge - har aldrig fått
det svart på vitt bara.. Men nu är det sant och bevisat; Jag är stressad, och
borde absolut lugna ner mig - annars är jag utbränd som 20-åring sa läraren!
Det är inget jag vill vara precis, så dags för skärpning!!

Ska ha Svenska B klockan 10.40, om en timme alltså. Sedan har jag
håltimme i tre timmar, innan Engelska B börjar 14.30..  :) Så ser min Måndag
ut, så ska cykla hem efter svenskan och käka lunch osv.
Nej, nu ska jag göra annat.

Ha det bra, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0