Måndag

Hej på er allesammans! :) Har ni en bra måndag? Själv hade min dag kunnat
vara bättre.. Jag är grymt förkyld, och hade feber på morgonen så nu sitter jag
här hemma. Men vet ni vad? - Jag var på två lektioner i alla fall! :)

Som sagt, hade feber på morgonen men kom ihåg att vi skulle skriva en viktig
uppsats på svenskan - och vi har bara två lektioner på oss.. Så jag cyklade
iväg till skolan för att börja med stresshantering klockan 8. Idag pratade vi
om sömnen, och jag har inte sömnbrist som tur är. Efter låång väntan började
vi äntligen svenskan (som jag kom till skolan för..), skrivtiden denna lektion
var ungefär 20 minuter. När lektionen var över, var även min skoldag över.
Vanligtvis har jag tre timmar hål för att sedan ha en timme engelska, men
idag skippade jag engelskan. Gunilla tyckte också att jag skulle åka hem
och vila, så det känns skönt att man är överens om beslutet. :)



Dock blev det inte mycket vilande hemma.. Jag och älsklingen var ner på
stan för att köpa rostbiff, men inte heller Hemköp hade det.. Ingen affär
har ju det nu för tiden! ;o Handlade lite kakor och sånt till mitt kalas istället.
Var hem och åt lunch innan vi åkte iväg till Bjumis. Älsklingen skulle hjälpa
sin pappa med några balkar (?), och sedan skulle de till Sklörbacken för
att hålla på med veden. Så just nu sitter jag här - i Bjumis, helt ensam.
Ska faktiskt läsa lite på min redovisning som jag ska ha på Onsdag *panik!*
Hoppas verkligen jag har turen på min sida, att det blir en bra redovisning.

Nej som sagt, nu ska jag plugga. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0