Makeover

Nu ska här bli glitter och glamour! Skrev i inlägget nedanför om att vi var in på
Colorama idag för att köpa färg. Vet ni vad för färg? Guld! Ska nämligen måla
om mina fotoramar som är från IKEA. Börjar vara less på de rosa, svarta och vita.
Så nu ska alla bli guldiga och fina. ;) Har precis målat fem stycken ramar som
jag hade här hos älsklingens föräldrar, och resten som är hemma får jag måla
en annan gång..  :) Ska även måla anslagstavlan guld, snyggt! :)



Lovar att det kommer före- och efterbilder! :D
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0