Lyckad trekamp

Hej på er allesammans! :)  Nu är jag hemma från Furuvallen, och jag måste
säga att det var riktigt roligt! Klassen var samlad före 08.30, och då delade
vi upp oss så alla gick till sina stationer. Jag och Zandra gick till kulstötningen
där en lärare stod och väntade på oss. Man var två funktionärer och en lärare
på varje station, riktigt bra! :)

Själva trekampen gick kanonbra, det flöt på hela tiden och vi gjorde ett
suveränt jobb måste jag säga. Vi hade inga raster, så det var riktigt intensivt.
En klass hann bara gå, så kom en annan.. Men men, det var bara roligt.
Vi tog egna initiativ och ville prova på allt: skriva resultat, mäta och allt annat!
Sen när kulstötningen var över fick vi rikligt med beröm - alltid kul att höra! :D
Han sa att vi borde bli idrottsledare och hålla på med det pedagogiska, för
vi hade riktigt bra ledarkunskaper - jag är stolt!



Efter det gick jag ner på stan med Zandra, Therese och Rebecka innan vi
skulle till China för att äta. Vi satt på Gallerian ett tag, och där skymtade
vi en klättervägg - coolt! :) Inne på China samlades hela klassen för att
avnjuta en underbar lunch efter vår insats. Jag åt friterad kyckling i sötsur sås.
Yummie! :) När man hade ätit färdigt fick man gå hem, då var dagen slut.

Så jag gick in på Hemåt för att höra om den nya lägenheten som vi anmält
oss till, men de hade inte ens haft tid att kolla på den osv.. Även fast de
lovade att de skulle veta efter en vecka (alltså till idag).. ;/ Ja ja..
Sitter hemma nu och har precis tränat lite på datorn till engelska provet.
Ska snart ner på stan för att älsklingen också ska få äta ute-mat.
Blir väl mest troligt att han äter på Trocadero, medan jag sitter och tittar på.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0