Lugn kväll

Hej på er allesammans! :) Vad händer hos er denna fredag? Mina planer är
att bara ta det lugnt hela kvällen med älsklingen. Kan säga att skolveckan
har varit minst sagt stressig med en massa arbeten.. Eftersom jag är alldeles
för stressad måste jag försöka ta det lugnt. Så ikväll och imorgon ska jag
ta det lugnt, för första gången på länge!

Vad har hänt sen sist jag bloggade? Jag har gjort inriktnings-uppgiften,
skulle reflektera över en artikel om barnens sexuella utveckling. Det var inte
så svårt precis att skriva vad man tycker och tänker. Visste ni att barn kan
tillfredställa sig själv vid 3-årsålder utan att veta om det?



Har även hunnit med att dammsuga, måste ju vara rent och fint när jag
får besök från Haparanda imorgon. Hade ingen ork till att skura idag, så
det får bli någon annan vecka. Huvudsaken att jag dammsugit upp alla
dammråttor och smulor.  :)

Kom nyss från duschen, nice. Sitter just nu och väntar på älsklingen
som har cyklat iväg till ICA för att köpa lite smått och gott till ikväll.
När han kommer ska vi koka te och ta det lugnt. Blir eventuellt att
se någon film ikväll som visas på tv, dock vet jag inte vad. Tror älsklingen
vill se Johnny English, medan jag vill se Ett monster till svärmor.  :)

Nej, ha det bra så hörs vi antagligen senare ikväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: queenpeach

men vilken underbar sak:D Kolla gärna in i min blogg och följ min flytt mot Asien :D

2008-09-27 @ 10:52:11
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0