Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv slocknade jag
under tiden vi tittade på Ett monster till svärmor. Så jag hann aldrig se klart den.
Vaknade vid 23-tiden och trodde den var 11 på dagen.. Borstade tänderna
och sedan la jag mig igen i sängen för att sova på riktigt! ;p



Vaknade före 10 idag, riktigt skönt att inte sova bort hela dagen! :) Dock kan
jag ändå inte sova bort denna dag, ska ju träffa en Haparandabo snart.
Haha, det är ganska kul att inte berätta vem personen är, det får ni veta
imorgon eller ikväll - efter våran "träff".  ;) Ni kanske kan gissa vem det är?

Hur som helst.. Har ätit frukost, och ser nu att det regnar för fullt ute! :(
Kanske bäst att ta paraplyet med sig när det blir shopping idag? Vi ska
ut och shoppa, om det så spöregnar.. Kanske tar sig en fika också, i alla
fall mat ute på stan - Yummie! :) Kameran får hänga med under dagen.
Kan tyvärr inte lova er något tidslag när jag uppdaterar bloggen, det kan
bli först imorgon..  :)

Men ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0