Lördag

Hej på er allesammans! :) Har ni sovit bra inatt? Själv vet jag inte riktigt..
Det har varit mycket liv här utanför fönstret, så har haft svårt att sova.

Vaknade vid 9-tiden idag för att äta frukost, te och fralla. Sedan åkte vi iväg
till Haparanda för att handla mat och lite annat. Har precis kommit hem från
vår lilla shoppingtur, är helt slut i benen.. ;b Ni vet säkert vid denna tidpunkt
att det kommit ut en ny marabou-smak, Aroma? Den måste ni smaka ifall
ni inte redan har gjort det! :) Jag har försökt få tag i den i Kalix men där
finns den inte på en enda affär - men här i Haparanda finns den överallt!



Snart ska jag packa upp mina saker som jag handlat, lite mat och sånt.
Sedan kanske jag sätter mig och räknar lite matte, det skulle verkligen behövas.
Måste förbi min kusin ikväll för att få lite hjälp med matten, hoppas han är
hemma då. Annars blir jag grymt besviken, för jag behöver hjälp..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Betty

den heter amigo? ;) och den är mumma!

2008-09-20 @ 18:59:54
URL: http://lerdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0