Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni hft en bra Fredag? Själv kan jag inte
klaga precis.  Vi hade surströmmingsfest och det var riktigt roligt. Dock åt jag
och älsklingen korv istället, med mjukt tunnbröd, lök och potatis. Precis som
en vanlig surströmmingstylla - men med korv istället. Min favorit! :)
Hade det riktigt trevligt under kvällen, tittade lite på tv, spelade musik och
spelade spel. Vad mer kan man begära? Gick redan och sova före 23
eftersom jag kände mig dålig.. Jag var så förkyld och hade ont i halsen,
så jag ville bara sova. Sen kom älsklingen och la sig vid 00-tiden tror jag.



Har vaknat redan 08.30, pigg som en lärka! Sitter nu här och bloggar
snabbt medan baguetten är i ugnen. Japp det blir vår frukost idag, Te och
vitlöksbaguette. Yummie! :) Dagens planer är kalas. Moster fyller år idag
så ska dit under eftermiddagen/kvällen och fira henne. Måste köpa någon
liten present åt henne, bara något litet.. :b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0