Lägenhet

Hej på er allesammans! :) Nu har jag och älsklingen varit till Hemåt för att
göra en intresse-anmälan på en lägenhet. Hoppas verkligen vi får den,
annars dör jag.. :( Den skulle verkligen vara perfekt, och dessutom har
jag redan en som är intresserad av den här lägenheten.  :)



Har suttit och tränat lite på engelskan, fortfarande skiiiitsvårt.. Jag kommer
aldrig klara det, känns det som. Men men, bara att plugga. Ska snart åka
till Bjumis eftersom älsklingens pappa fyller år. Åker dit vid 12-tiden när
Kerstin slutar jobba. Så blir antagligen där hela dagen och kvällen..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0