Hemma i Kalix

Hej på er allesammans! :) Nu är jag hemma i Kalix igen, efter en helg på Seskis.
Har haft en fartfylld helg, har för det mesta pluggat matte men även hunnit
med en tripp till Haparanda. Nu är jag i alla fall hemma i Kalix, och har precis
packat upp alla väskor. Kan säga att det var 1 ryggsäck, 1 datorväska, och
5 påsar som jag hade med mig hit hem..  :D

Nu ska jag snart gå och torka disken, sedan ska jag plugga lite Pedagogiskt
Ledarskap. Måste skriva åtminstone några intervju-frågor, så jag har gjort
lite grann i arbetet. Detta arbete går j*kligt segt tycker jag, annars brukar jag
bli klar rätt fort. Men jag måste prioritera, och då har engelska provet varit
viktigare att plugga till än Pedagogiskt Ledarskap..  :b

Ha det bra så hörs vi senare ikväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0