Helg

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har jag haft
engelska prov på första lektionen 09.50, det gick jättebra! Lämnade dock två
saker, jag hade hjärnsläpp när man skulle skriva binoculars och tweezers.
Men annars borde det vara full pott, hoppas i alla fall! ;) På matten gick det
som vanligt, varken bra eller dåligt. Ska bli skönt att åka till Seskis så kusinen
kan hjälpa mig med matten.  :)



Efter skolan gick jag och älsklingen in på Gallerian för att gå in på Team Sportia,
det var ruskigt stort! Kändes som att man var i Luleå typ.. Hittade dock ingenting
men nog fanns det vissa snygga tröjor. Måste förbi Rina Make-up någon dag,
så jag får använda upp mitt presentkort jag har där.  :)

Sitter hemma i lägenheten nu och väntar att min kusin ska hämta upp mig
så vi kan åka till Seskis. Ska äta, duscha och sedan åka iväg till min andra
kusin så han får hjälpa mig med matten.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0