Gallerian

Hej på er allesammans! :) Hur har eran skol/jobbdag varit? Själv har min
varit rätt så lugn. Jag har redan slutat, kanon! :)

Började 08.00 med att se en film om folk som har ADHD. Jättebra film!
Sedan hade vi Pedagogiskt Ledarskap och där skrev vi om våra pedagogiska
teorier. Dock blev det en kort lektion, så hann typ inte skriva något alls..
Under lunchen satt vi i Cafeterian och spelade kort. 11.45 skulle NTF
visa och berätta åt oss om bilbälten och säkerhet osv. Men det hade jag
redan i 9:an i Haparanda, så jag behövde inte gå på det.. :) Så nu sitter
jag här - hemma!

Älsklingen diskar nu, och jag ska alldeles strax gå och torka. Sedan kanske
vi ska bege oss till Gallerian? Måste ha lite mjölk och sånt där nödvändigt,
så kan lika gärna gå förbi Wayne's Coffee och köpa latte. Man får två latte
till priset av en idag, det utnyttjar man gärna! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0