Fest

Hej på er allesammans! :) Vad har ni för planer inför denna fredagkväll?
Själv har jag en stor plan: Feeeest! ;)



Surströmmingsfest tyvärr, men det går lika bra. Jag äter korv och allt de andra
istället, mycket godare än surströmming.. Just nu sitter vi och väntar på att
gästerna kommer klockan 18.00, så under tiden poppar vi lite party-musik.
Då får man den rätta känslan, får försöka vara så glad jag kan ikväll.
Inte så lätt när man har bajsont i halsen och näsan rinner..  :/

Nu ska jag läsa lite bloggar innan alla gäster kommer.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0