Experthjälp

Hej på er allesammans! :) Vad ska ni göra denna fredagskväll? Själv har jag
planer på att åka till min kusin. Som jag skrev i ett tidigare inlägg under dagen,
så behöver jag som sagt hjälp med Matte B. Min kusin Nicke är den bästa
i släkten på matte, han är som min privatlärare typ. ;) Så dit ska jag och mamma
åka snart, får hoppas på att han är hemma så jag får hjälp - det behöver jag!


(Bild från Google, sånt här har jag räknat!)

Annars då? Har inga planer alls för ikväll, hade kanske tänkt se Lilla Jönsson-
ligan och stjärnkuppen. Jag har inte sett den en enda gång, så det kanske
är på tiden att göra det? :) För ett antal år sedan var jag Jönssonligan-fantast,
jag älskade Jönssonligan! Men ni måste erkänna att de är bra? :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0