Egen-tid

Hej på er allesammans! :) Nu har älsklingen åkt med Matthias till Bjumis,
de skulle sätta nya lyktor på älsklingens bil. Han fick ju nya av mig och mamma
som en tidig födelsedags-present. (Han fyller år i December!), men han vill
ju ha nya och det var ett perfekt tillfälle att köpa, billigt och bra. Så nu ska de
montera fast de nya baklyktorna, sidosakerna (?), och där framme tror jag..



Så nu har jag lite egen-tid här i lägenheten. Skönt på ett sätt, tråkigt på
ett annat..  :) Vad gör jag under mina egna-tider då? Jag gör allt möjligt
faktiskt, det är skönt att bara sitta vid datorn, eller plugga, eller läsa.. Som sagt,
har en massa saker att göra när man är ensam. Men just nu sitter jag här
med en kopp te och en kaka, ska drömma mig bort på Styleroom en stund.
Glömde jag säga att jag har mjukisbyxor och morgonrock på mig? ;)
Detta är riktig egen-tid; när man dricker te, sitter i mjukiskläder och
drömmer sig bort!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0