Dagens

Dagens Lataste: Vet inte riktigt.. Jag har i alla fall pluggat som en tok!

Dagens Sämsta Resultat: Det enda med resultat var engelska glos-träningen.

Dagens Lilla Ångest: Att Pedagogiska Teorin måste vara klar snart säkert..

Dagens Funderar På Hela Tiden: Om vi får den stora 1:an  :)

Dagens Skönaste: Har varit en lugn skoldag, det behövs ibland.

Dagens Längtar Efter: Sovtiden! ;)

Dagens Vill Ha: Vem vill ha miljonär-DVD spelet.

Dagens Roligaste: Allting med älskling.

Dagens Tråkigaste: Pluggandet i tre-fyra timmar..  :/

Dagens Väntan: Idol 2008?

Dagens Planerade Tevetittande: Idol 2008, som är just nu.


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

jag gcik till skolans kurator i gymnasiet, och han hjälpte mig massor! jag pluggade JÄMT, men han fick mig inse att det räckte mer än väl att plugga nån timme om dan =)

kanske det vore nåt för dig?



kram o ta hand om dig!

2008-09-25 @ 20:13:40
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0