Bjumis

Godkväll på er allesammans! :) Hoppas ni har en rolig kväll! Själv är jag inte
hemma nu, sitter i Bjumis faktiskt. Vi är här hos älsklingens föräldrar, för att
han skulle få färgat sitt hår. Vanligtvis kör han på svart färg, men idag blir det
blåsvart. Ännu snyggare ;) När jag träffade honom i Oktober 2006, då hade
han svart hår - men det såg ut som blåsvart. I like it! ;)

Skoldagen gick bra som sagt, även fast vi hade så mycket hål. Var ner på
stan under dagen, in på Chili och tittade lite på en tunika. Hade mer än
gärna velat ha den om den hade funnits i S. Tyvärr fanns den bara i M,
L och XL. Så den gick ner till knäna typ, inte snyggt! Gick sedan till Hemköp
för att handla. Efter det hade vi lite tid kvar tills jag skulle till skolan igen,
så vi passade på att dricka Caffé Mocca på Wayne's Coffee. ;)
I skolan hade vi engelska på eftermiddagen, och då skulle man ställa
olika frågor till alla i klassen. Såndär traditionell-grej som vi gör varje år.

När jag kom hem mötte jag älsklingen och Jocke i trappen. Så gick
ut med dem igen. När vi sedan kom tillbaka hem, då började jag med
maten. Älsklingen diskade, och jag tränade på engelska glosorna.
Gick sedan iväg till Colorama för att köpa färg. Promenerade vidare till
Coop för att handla hårfärg, och därifrån åkte vi hit till Bjumis.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0