Andra avenyn

Godkväll på er allesammans! :) Har ni hört det senaste? Andra Avenyn säsong
två börjar ju ikväll! Fyfasiken vad jag ska sitta bänkad framför tv:n, varje dag
de sänder avsnitten! :D  Jag har saknat serien så otroligt mycket, det är den
bästa serien någonsin.. Nu får jag äntligen vara glad och följa den trogen!
Måste tacka Marie som berättade åt mig att det börjar ikväll igen, Tack!



Nu ska jag se på tv med älsklingen, och sedan blir det Andra Avenyn.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: hh

ååh, menat att andra avenyn är så jävla bra! :) diggar verkligen kim ;p

2008-09-26 @ 13:50:19
URL: http://akhm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0