Våra bästa år

Hej på er allesammans! :) Vet ni vad jag kom på idag? Det är ju höstlov,
och då är jag ju ledig - så jag kan ju se Våra bästa år! :D



Det är precis det jag ska göra nu.. Sätta mig där nere i soffan och invänta
att klockan blir 12.50 så Våra bästa år börjar. Dock har det blivit sämre än
sämst när de bytt ut Belle.. ;( Jag vill ha den riktiga Belle, hon var bäst!
Men som sagt, nu ska jag gå dit ner, ta fram en glass och sedan vänta
tills serien börjar. Kanske borde titta vad älsklingen håller på med?
Har inte sett han på typ 1 timme.. ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0