Torsdag

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag
inte klaga precis.. Dagen har flytit fram, och det är superbra - för imorgon är
det redan Fredag! :)

Började morgonen med Matte, vilken tur att jag gillar matte (iaf deras matte).
Sedan hade barnen Svenska, och då arbetade vi vidare med temat FN.
Vi gjorde olika länders flaggor och sånt, jätteroligt! Efter lunch hade de Matte
igen, men jag gillar ju det, så för mig var det inga problem. När barnen hade
slutat klockan 13.00, då hade jag tid över så jag fixade med mitt egna tema
åt barnen. Jag förberedde litegrann, gjorde deras häften osv. De blir riktigt
fina måste jag säga, alla får olika färger på häftena! :) Älsklingen hämtade
mig vid 13.30 tiden på skolan, vilken lyx va?



Åkte till Haparanda efter 14-tiden, till tandläkaren.. Kan säga att jag var
nervös helt i onödan! Det jag trodde var ett hål visade sig bara vara tandsten.
En av mina visdomständer har växt färdigt helt, och jag behöver inte dra ut
den än så länge eftersom jag har plats i munnen. Har två andra visdoms-
tänder som är uppe litegrann, och den sista har inte alls kommit.. Så mitt
tandläkar-besök tog typ 5 minuter, de tog bara bort lite tandsten.  :)
Ska tillbaka dit nästa år igen, för en kontroll.

Nu ska jag gå och se tv med älsklingen. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0