Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott? Själv har jag inte sovit
kanonbra precis.. Jag har haft grymt ont i halsen, så haft halstablett i munnen
hela natten typ.. :/ Varför har jag mest ont i halsen under natten, och inte
under dagen? Det är lite konstigt.. ;b

Dagens planer då?
Det blir (tro mig eller ej) att snickra! Jag blev jättesugen igårkväll på att
snickra en hylla, så dagens projekt är att snickra ihop en hylla. Dock klarar
jag inte det på egen hand i Alf-Götes snickeri (med alla maskiner osv..),
så älsklingen får hjälpa till litegrann (ganska mycket!).. :D
Hyllan ska mest troligt bli vit eller svart, så den passar ihop med
möblerna i lägenheten och älsklingens tv-bänk.



Just nu ligger älsklingen och sover, ovanligt va? Själv klev jag upp
lite efter 08.30, pigg som en lärka! Funderar på att snart hämta frukost
hit upp - te, lussekatt, och galiamelon. Yummie! Igår åt jag årets
första lussekatt, älsklingens mamma hade köpt det. Oj, säger jag
va mumsigt det var! :D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0