The sims


                                     Mitt hus i The Sims 2

Snacka om att ha en tråkig dag.. Jag har spelat The Sims 2,
och det är evigheter sen sist! Här ovanför ser ni huset som jag
byggt och inrett idag, blev rätt nöjd. Men jag spelar aldrig The Sims 2,
asså jag gör aldrig människor och spelar, jag bygger och inreder istället.
Det är mycket roligare! ;)

Nu ska jag gå till garaget och titta när älsklingen håller på med
extra-ljusen. Jocke och Stoffe skulle komma förbi och hjälpa, tror jag.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0