Survivor

Godkväll på er allesammans! :) Ursäkta den knasiga rubriken, men den syftar
på att jag har överlevt allt pluggande.. ;p Jag har pluggat från 17-tiden till nu,
okej hade en paus för Skip-Bo och te. Annars har jag pluggat hela kvällen,
har hunnit med Matte B och Svenska B. Dock orkade jag inte plugga Engelska B,
så det tar jag imorgonkväll.. :)

Ska inte göra så mycket mer under denna kväll, blir att ta det lugnt.
Jag ska försöka varva ner litegrann innan jag ska lägga mig för natten. Tänkte
att det ska bli en tidig kväll, ska släcka lampan vid 21.30 ikväll har jag planerat.
Får dock se om det blir så, men ska försöka! :) Skulle vara skönt, och det
behövs verkligen efter helgen.



Nej, nu ska jag läsa lite bloggar sedan borsta tänderna.
Ha det bra så hörs vi imorgon, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0