Stjärnor på is

Godkväll på er allesammans! :) Hoppas ni har en rolig Lördagkväll. Själv kan
jag inte påstå att min kväll är rolig, men den är lugn i alla fall..



Jag och mamma har varit hos mommo ett x-antal timmar nu under kvällen.
Började läsa en bok, Liza Marklund - Livstid. Fick den i julklapp av älsklingen,
och nu har jag börjat läsa den (Kan ju vara bra eftersom vi måste läsa 10
böcker i Svenska B).. Den verkar skitbra, den är bra än så länge i alla fall! :)
Har även ätit stekta äpplen med marsansås, yummie!

Resten av kvällen ska jag spendera i soffan framför tv:n, tänkte titta på
Stjärnor på is. Jag har inte sett det ännu, så ska ge programmet en chans ikväll.
Får väl se om jag gillar det, men jag tror faktiskt inte det.. ;b Ska försöka
sitta vid datorn också, om jag orkar och hinner. Ska i alla fall titta runt på
Styleroom, kanon sida!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0