Spel-tips

Nu är det dags för mig att tipsa er om lite spel-sidor här på internet.
Det börjar bli kallt och mörkt ute, och då kanske man sitter extra
mycket vid datorn? Det är inte alltid så roligt att läsa bloggar i timtal,
så nu ska ni få lite tidsfördriv här.. ;)



Hamsterpaj
Här finns det filmer, spel och forum.
Jag älskar nästan alla spel på Hamsterpaj!




Spela
Här finns det massvis med spel, dock är endel på japanska
(men det är bara att klicka sig fram..) Min favorit är steka hamburgare.




Jesper
Denna sida har jag inte besökt så ofta, men det finns massa
olika spel och genrer. Bara att köra på, det är roligt!




123spela
En massa spel här, allt mellan himmel och jord.
Bara att välja och vraka!




Blip
Här spelar jag alltid Deal or no Deal. För att spela vissa spel
måste du bli medlem på Blip, men det är kostnadsfritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0