Söndag

Godmorgon allesammans! :) Har ni haft en trevlig helg? Visserligen är inte
helgen över ännu, men de bästa dagarna är över. Söndag är alltid en tråkig
dag, för man vet vad som kommer efter - skola/jobb en hel vecka framöver..

Var barnvakt igår hela kvällen åt Wilma. Nicke och Majsan kom hem vid 01-tiden,
så vi fick åka hem då. Hade en jätterolig kväll tillsammans med mamma och
älsklingen, hihi. När vi kom hem vid 01-tiden försökte jag sova, men det gick inte..
Så låg vaken till efter 02-tiden.. O.o

Dagens planer då?
Det blir att ta det lugnt och mysa. Ska duscha om ett tag när jag har ätit frukost,
så man blir fräsch. Sedan blir det middag här klockan 14.00, mommo ska
komma på middag. Älsklingen åker hem sedan tror jag, och då ser jag honom
inte förrän under höstlovet.. ;/ Men det klarar vi ju! :) <3



Nej, nu ska jag äta frukost. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0