Snö

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en rolig dag? Själv tycker jag att
min dag har varit fullsmockad med roligheter. Allt från att planera hyllan,
till att ragga runt i Kalix..  :)

Men vet ni vad? Jag ser det snöar, Jag ser det snöar, det var väl roligt...
Det är faktiskt sant, jag ljuger inte! Det snöar litegrann ute, så hoppas
det är fullt med snö imorgon när man vaknar.



Just nu sitter jag ensam hos älsklingen, han är i snickeriet och hans
föräldrar är i Boden. Funderar på om jag ska spela lite Tony Hawk,
ska försöka slå mitt rekord - och sedan ta en match mot älsklingen. ;)
Annars har jag inget planerat för ikväll, blir att se en massa på TV.
Först ut blir Andra Avenyn, och sedan lite olika skräckfilmer som
visas på TV. Förhoppningsvis visas Halloween-filmerna nu under
Halloween, för de är så jäkla bra. Även fast jag har sett alla filmer
hundratals gånger, tröttnar jag aldrig.. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0