Seskis

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra dag? Själv tycker jag att
dagen har gått skitfort jämfört med gårdagen.. ;b Nu sitter vi här på Seskis
i alla fall och har precis kommit in genom dörren.



Åkte under eftermiddagen till Kalix för att köpa present till mamma, samt
handla lite. Köpte åt mamma en blomma som hon fick öppna redan idag,
även fast hon inte fyller år förrän på Lördag. Sedan har vi ännu en present
till henne, men den får hon först på sin födelsedag. Kom hit till Seskis vid
16-tiden, åt då pannkaka - yummie! Efter att mamma diskat åkte vi iväg
till min kusin och hans familj. Så har varit där i några timmar och busat
med barnen, alltid lika roligt! :)

Nu sitter vi här, jag bloggar och älsklingen ser på tv. Snart ska jag
också se på TV, både Andra Avenyn och Höök - mina favoriter efter
varandra, perfekt! Senare inatt blir det att se Fredagen den 13:e del 8..
Får se om jag orkar vara vaken så länge, men ska försöka i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0