Plugg

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har min dag
varit extremt lugn.. Jag har haft lektioner i 1,5 timme. 10.40 hade vi Svenska B
i 50 minuter, och nu under eftermiddagen hade vi Engelska B typ 30 minuter.
Resten av dagen har jag haft håltimme - riktigt skönt! :)

Har precis ätit middag, och nu ska vi snart iväg till Coop för att handla juice.
Jag har blivit ett riktigt fan av juice nu, mycket bättre än coca-cola. När vi har
varit till Coop blir det en riktig plugg-kväll.. ;( Jag ska hinna plugga till Matte B-
provet (som är imorgon), Svenska B-provet (som är på Onsdag), och till
Engelska B-provet (som är på Fredag).. Ja, ni ser - min kväll är smockfull!
Men det hindrar mig inte från att klämma in en fika-paus bestående av bulla
och te. Vart ruskigt sugen på en varm bulle och te med massa socker. ;b

Nej nu ska vi åka iväg till Coop, sen blir det en plugg-kväll!
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0