Packat & Klart

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv hade
min dag kunnat vara bättre, syftar självklart på min feber.. Här sitter jag nu,
fortfarande med feber.. Jag som har stora planer inför imorgon - bara jag
inte blir mer sjuk! ;/

Nu har det gått ungefär tre timmar sen jag bloggade, och under dessa timmar
har jag hunnit med en hel del. Jag har skrivit färdigt intervjun med min
handledare (i alla fall de frågor jag frågade idag), så är ett steg närmare
avslutet. Sedan har jag ätit middag - makaroner och korv. Sist men inte
minst; Jag har packat färdigt! Så nu är allt packat och klart inför imorgon. ;)


                    (Skulle inte tacka nej till den rosa resväskan..)


Denna kväll kommer spenderas i soffan framför tv:n, blir att se både
det ena och det andra. Jag syftar såklart på Andra Avenyn och Höök.
De bästa serierna efter varandra, kan det bli så mycket bättre? :)

Nej, nu ska jag försöka skriva lite på bokrecensionen, dock kan jag inte
koncentrera mig för jag hittar inte motivationen.. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0