Onsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv tycker jag att
dagen har flytit på bra, allt har gått så himla fort. Alltså vilken lyx 1-2:an har,
de slutar 12.30 varje dag! Så skulle vi äldre också ha.. ;)



Har haft engelska idag med dem, och de var ju jätteduktiga. På musiken gick
det också bra, de sjöng för full hals. Lunchen var inget att hurra över -
laxfrestelse. Efter lunch hade de matte, och då gick vi igenom geometri.
Sedan slutade de, men även jag slutade också! ;) På Onsdagar och Fredagar
slutar jag tidigt, de övriga dagarna går jag till 14.30..

Nu sitter jag här hemma och dricker te. Har precis bäddat rent i sängen, bra.
Imorgon kommer älsklingen hit, och jag längtar enormt mycket! Han har
lovat att komma imorgon under dagen, så han får följa med mig till tandläkaren.
Usch, jag hatar att vara hos tandläkaren.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0