Onsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Jag somnade redan
vid 23-tiden, men älsklingen väckte mig när Fredagen den 13:e började.
Fast jag såg inte många minuter på den, så somnade jag igen.. :b
Undra hur länge älsklingen var vaken och tittade på Fredagen den 13:e?
Han sover då ännu i alla fall, medans vissa klev upp precis.. :)



Dagens planer då?
Jag har inga planer alls för idag, endast duscha. Mer planer för
idag har jag faktiskt inte.. Spela Tony Hawk, kanske fotografera
litegrann där ute, och sen får vi se. Dagen får helt enkelt flyta på,
jag gör det som känns roligt, helt enkelt.. :)

Nu ska jag kika på lite andra bloggar, och sedan väcka älsklingen.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0